وقتی احساس مانع بیماری می شود
 
سلطان احساس بابک جهانبخش
دانلود و اخبار بابک جهانبخش
 
 

نکته جالب توجه اینجاست که با این حال حتی ذره ای از انرژی این خواننده در اجرا کم نشد و به گونه ای می توان گفت بیماری هم تسلیم "احساس ناب بابک" شد...


 

عکس منتشر شده توسط خود بابک در صفحه اینستاگرام خودش

 

 

 

متن نوشته توسط بابک:تا حالا به اين وحشتناكي مريض نشده بودم !تو ٣ روز ١٠ تا آمپول زدم !تو اين ٣شب قبل از هر اجرا دوستان اورژانس زحمت كشيدن اومدن و مارو يه دگزا مهمون كردن ولي انقدر شما انرژي داشتيد و انقدر خدا بزرگ كه حد نداره.خدایا شکرت.


برگزاری برنامه راس ساعت تعیین شده از معیارهای مهم اجراهای بابک است و این نکته را باید از نکات مثبت شرکت برگزار کننده کنسرت نامید.

شرکت اکسیرنوین هم اکنون 2 سال است که با این خواننده به همکاری پرداخته و علاوه بر تهیه 2 آلبوم "منو بارون" و "اکسیژن" توانسته تعداد بسیاری از کنسرت های جهانبخش را به خوبی مدیریت و برگزار کند .
شروع برنامه در هر 3 شب و در هر سانس با تبلیغ چند فیلم در حال اکران و نیز تیزر تبلیغاتی شرکت اکسیر نوین و همچنین تمدید کنسرت های تهران و شهرستان بابک همراه بود.
پس از آمدن تیم نوازنده به روی سن و شمارش معکوس با دکور جالبی که تدارک دیده شده بود بابک با این شعر از بین کاور آلبوم اکسیژن که در سایز بزرگ طراحی شده بود به روی سن امد...
توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست/انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست...


"اکسیژن" اولین قطعه آلبوم،اهنگی بود که به زیبایی اجرا شد.
یکی از تغییرات دور دوم کنسرت ها در این 3 شب تفاوت اهنگ های اجرایی نسبت به 5 و 6 شهریور بود به طوری که بابک در این 6 سانس آهنگهای بیشتری از آلبوم "اکسیژن" را برای اجرا انتخاب کرده بود.
دومین اجرای بابک قطعه پر مخاطب و زیبای "دوست دارم" از آلبوم " زندگی من" بود و به دلیل ترانه سرایی خود بابک بسیار مورد توجه هواداران و خود او نیزهست.
در بخشی از برنامه بابک به این نکته اشاره کرد که باتوجه به اینکه تاکنون حدود 90 آهنگ از وی منتشر شده سعی کرده آهنگهایی که بیشتر برای مخاطبانش خاطره انگیز است را اجرا کند.
آهنگ سوم آهنگ ریتمیک " ای کاش" از آلبوم منو بارون بود که باز هم با هنرنمایی "یاشار خسروی" مورد توجه حضار قرار گرفت.


قطعه ی "راز" که به گفته خود بابک یکی از بهترین قطعات آلبوم "اکسیژن" نام گرفته است و یکی از ملاک های قوی بودن این کار ترانه فوق العاده آن از "محسن شیرالی" است اجرای بعدی بابک را شامل میشد که با فضایی متفاوت و با احساس خاص بابک به زیبایی اجرا شد.
اهنگ بعدی آهنگی بود که تا کنون از لیست اجرایی بابک در کنسرت هایش حذف نشده و نخواهد شد."چی شده" آهنگی بود که 10 سال پیش سروده شده و کماکان هواداران خاص خود را دارد.
گویی احساس بابک و حس مسئولیت وی تنها متعلق به خود او نیست و نوازندگان و افرادی که با وی همکاری می کنند نیز همین ویژگی را دارا هستند به گونه ای که نوازنده خوب درامز "ایلیار خسروی" نیز در حالی که با کسالت نسبتا شدیدی مواجه بود نیز پر انرژی تر از همیشه به هنرنمایی پرداخت و این موضوع در اجرای آهنگ چی شده بسیار مشهود بود


ترکیب درامز،پرکاشن (توسط مهران فرشباف که به خاطر سفر میلاد سعدی به جای او در این اجراها حضور داشت)و نیز پیانوی "رضا تاجبخش" در اجرای آهنگ "چی شده"حال و هوای بسیار خوبی را در سالن حاکم کرد.


آخرین قطعه سروده شده توسط بابک در آلبوم اکسیژن "تا حالا شده" نام داشت که مانند " دوست دارم" بسیار مورد توجه قرار گرفته و آهنگ اجرایی بعدی نام داشت.
بابک پس از اجرای قطعه زیبای "یه چیزی میگی" سراغ قطعه ای رفت که با تغییر دکور همراه بود.
پس از معرفی خانم "سوگل شیری" نوازنده ویولن سل و یکی از افرادی که در ارکست سنفونیک نیز سابقه نوازندگی دارد و نیز تغییر دکوری که حال و هوای این آهنگ را بیشتر جلوه می داد قطعه "خونه" با ترکیب پیانو به زیبایی اجرا شد.


"منو نگاه کن" نام آهنگ بعدی بود که در حال حاضر و با توجه به اجرای آن در این کنسرت ها پر طرفدارترین اهنگ در آلبوم اکسیژن نام گرفته است و استقبال از آن بسیار قابل توجه بود.
پس از اجرای آهنگ "روزمرگی" دکور برنامه دوباره تغییر کرد.
با قرار گرفتن 2 چراغ پایه دار و صندلی در میان ان و نیز پخش کلیپ مرتبط با این آهنگ نوید آهنگی حسی به حضار داده میشد.


اجرای قطعه بسیار زیبای " ای دل" با هنر یاشار خسروی حسن سلیقه بابک و تیمش بیشتر نمایان کرد.
از تغییرات ذکر شده در اجرای اهنگ ها در این 3 شب اجرای قطعه "چه حس خوبی" بود که با توجه به حال نا مساعد بابک در تمرین آخر و عدم حضور او ،این آهنگ برای اولین بار در کنسرت وی اجرا شد.با این حال هماهنگی قابل توجه بابک و تیمش باعث شد این اهنگ نیز به خوبی اجرا شود.
اجرای بعدی بابک به آهنگ "بی تو میمیرم" تعلق داشت و قطعه ای بود که بعد از البوم منو بارون منتشر شد و با توجه به فضای متفاوت و در عین حال زیبای خود مورد توجه بسیاری از مخاطبین وی قرار گرفته بود.
نکته جالب اجرای این آهنگ نوازندگی درامز توسط "یاشار خسروی" بود و این مسئله هنرمند بودن تیم نوازنده بابک را بیش از پیش نمایان میکرد.
بعد از اجرای آهنگ زیبای "هذیون" دکور برنامه برای اهنگ خاطره ساز "منو بارون" آماده شد.
چترهایی که بر روی زمین قرار گرفت و پنجره های کوچکی که از بالای سن آویزان شد فضا را برای خاطره انگیز شدن هر چه بیشتر این شب ها اماده می کرد.


با اجرای این اهنگ حس و حال بسیار خوبی در سالن برپا شد و بابک به خاطر همصدایی و احساسات خاص هوادارانش از آنها تشکر کرد.
آخرین آهنگ اجرایی متعلق بود به پرطرفدارترین قطعه آلبوم "اکسیژن" که به خاطر استقبال زیاد برای بار دوم اجرا شد.
بابک با اجرای آهنگ "منو نگاه کن" برای بار دوم ،شبهایی خاطره انگیز را برای هوادارانش رقم زد.
نکته قابل ذکر حضور "کانون هواداران بابک جهانبخش " در سانس دوم شب نوزدهم بود و بابک به خاطر حضور شان از آنها تشکر ویژه ای کرد.
پخش کلیپ های جالب و مرتبط با اجراها از نکات قابل تقدیر این اجراها بود که کمتر در اجراهای کنسرت های ایران مورد توجه قرار میگیرد.
هنرمندادن بسیار زیادی نیز در این 3 شب مهمان صدای گرم بابک جهانبخش بودند که میتوان به حضور:سیاوش اکبرپور-پویا امینی-سیاوش خیرابی-علیرضا نیکبخت واحدی-محسن بنگر-سید مهدی رحمتی-سعید مدرس-یاحا کاشانی-امیرحسین رستمی-شقایق فراهانی-امید حاجیلی-فرهاد نجفی-رز رضوی-پرند زاهدی و احمد ایراندوست اشاره کرد.

تیم نوازنده بابک جهانبخش را: رضا تاجبخش (پیانو و رهبر ارکستر)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، بهنام حکیم (گیتاراسپانیش و بوزوکی)، ایلیار خسروی (درامز)،سوگل شیری(ویولن سل)، مهران فرشباف (پرکاشن)، مسعود همایونی(گیتار باس) انوشیوران تقوی( کیبورد و همخوان) تشکیل می دادند.


ذوق و سلیقه ای قابل توجهی که در افکت های تصویری و نیز دکور برنامه مشهود بود نیزتوسط تیم کارگردانی بسیار خوب شرکت اکسیرنوین آقایان آیدین سیمایی و پیمان قانع تهیه شده بود.
قابل ذکر است که 2 سانس باقی مانده از 12 سانس اجرای بابک جهانبخش نیز روز 6 مهر خواهد بود و بابک پس از اجرا در چند شهرستان برای دوسانس اجرا در برج میلاد تهران به روی سن خواهد رفت.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین و با مدیریت محمد رضا خانزاده برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدید.حتما نظر بدید خوشحال میشم.انتقادم خواستید بکنید اشکال نداره.
آخرین مطالب
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
تصویر روز

نقل قول از بابک:يكى از سخترين كارهاى دنيا عكس انداختن از اين وروجكهاى شيطونه مثل اين آقا آرتا يعنى كشت باباشو

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 891
بازدید کل : 34478
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

نظر سنجی